13.11.06
Saat 4
Ona söyledim. "eğer şimdi uyursam sabaha kadar uyuyamam" dedim ama o dinlemedi beni uyumam için ikna etti. Kendisi için çok güzel bir düşünce olabilir ama her insan aynı değil. Neden dinliyorum ki onu ben? kendimi tanımıyor muyum? :( Şimdi ayaktayım...
Neyse saat 1:30 da Yağız beyi uyuttuktan sonra Bin bir gece adlı dizinin tekrarı vardı onu izledim. Bir dizinin ilk bölümünde adam bu kadar ağlatılır mı?...
Doyamadım salı günü 2. bölümü var izliycem.

Daha sonra bilgisayarın başına geçip bu saate kadar blog blog gezdim. Devamlı takip ettiğim bir kaç kişinin bloğunu okudum. Seviyorum onları :) Aslında hiçbirini tanımıyorum, hatta hiç yorum bile yazmadım bloglarına bu güne kadar. Ama sanki tanıyor gibiyim. Bu arada bir kaç tanede yeni blog keşfettim arada onlara da takılırım.

Oğlum içini çeke çeke öyle tatlı uyuyor ki birazdan acıkıp uyanır.

Bu gün Yağız’ın doğumunu tebrik etmek için eski öğrencim Zülal'in ailesi geldiler.Zülal Yağız’la oynadı o kızı çok fazla seviyorum canım benim… Güldane hanımı da çok seviyorum. Onunla sohbet etmek çok hoşuma gidiyor umarım hep böyle zevk alırım.

Hafta sonlarını çok seviyorum. Ailecek evde olmamız çok güzel.

Cuma günü ona, çocukların babalarıyla olan ilişkisinin anneye göre daha sınırlı olduğunu. Bunun nedeninin de , annenin bebeğin tüm ihtiyaçlarını (beslenme,temizlik,sevgi,v.b) karşıladığı, babanınsa sadece oyun oynamak için bebekle birlikte olmasından kaynaklandığını okudum dediğimde, gözlerinde bir bulutlanma olmuştu. Cumartesi günü uyandığımda birde baktım babası Yağız'ın altını değiştirmiş üzerindekileri çıkarıp temis temis giydirmiş ve acıkana kadar onunla oynamış. Oğluyla arasında çok kuvvetli ve sıkı bir ilişki istemesi beni çok duygulandırdı.
Ayrıca en azından cumartesi günleri bana yardımcı olması ise başka güzel bir nokta tabii.
 
posted by Swayline at 04:25 | Permalink |


0 Comments:


Lilypie 2nd Birthday Ticker