7.12.06
Uyuda büyü oğlum


Eski bir arkadaşımla telefonda görüştük bugün. Onunda 5 aylık bir oğlu var. Bütün gece gazdan uyuyamıyormuş küçük Emre çok üzüldüm haliyle. Bana Yağızın uyku durumunu sordu. Geceleri uyku problemimizin olmadığından ve gaz sıkıntısının çok nadir olduğundan bahsettim . “Aaaayyy ne güzeeelll” dedi. Ve işte... çok geçmeden bu gece gaz sancısıyla uğraşıyorum yarım saatte bir uyanıp sancı çekiyor oğluşum. Bir daha kimseye gazı olmuyor demiycem. Çünkü oluyor :( O uyuyamayıp acı içinde kıvranırken kendimi çok kötü hissediyorum. Ne olur güzel güzel uyu oğluşum.

Bebekler bu uyku konusunda da anne babaya çekiyorlar galiba. Ben çok güzel uyuyan, uyku konusunda hiç problem çıkarmayan bir bebekmişim. Sinan’ın annesinin dediğine göre o da öyleymiş e oğlumuzun da bize çekmesi beklenmedik bir şey olmaz herhalde değimli?

Çocuk gelişimi ile ilgili neredeyse bütün kaynaklarda geçen bir cümle vardır "Bütün çocuklar birbirinden farklıdır, birbirleriyle kıyaslanmamalıdır." Bunu bilmeme ve de doğruluğuna inanmama rağmen kendi kendime kıyaslamadan yapamıyorum.Mesela, Yağız 3 aylık olmasına rağmen gerçekten çok iyi bir kiloda. Buna sevinmem gerekirken, şu 1 yaşında 20 kg olan bebeği izledikten sonra oğluşum onun gibi şişman olacak diye içten içe kuruntu (ne kuruntusu resmen paranoya) yaptım. 1 haftam rezil oldu. Ben neden böyleyim? Acaba herkese oluyor mudur bu?

Sitede bazı değişiklikler yapmak için uğraşırken sitenin asıl amacı olan post yazma işini baya bi askıya almış durumdayım :D neyse.
Siteyi de düzelteyim derken daha da berbat hale geldi düzeltene kadar baya bi uğraştım. Bu arada eşim gördü siteyi. Nasıl yaptığımı anlattım html’lerle uğraştığımı görünce heves etti "bende öğreneyim" dedi ama ben pek umutlu değilim bunu yapabileceğinden.:P
 
posted by Swayline at 02:43 | Permalink |


2 Comments:


  • At 10:23, Blogger cenebaz

    Bebeklere ençok Kendi annelerinin nazarı değermiş. Ben de ne zaman bu kış hiç hasta olmadı ya da uykusu çok iyi falan desem ertesi gün hemen tersi olurdu. Paranoyaklık mı? o hiç bitmeyecek ve artarak devam edecek, haberin ola.

     
  • At 13:52, Blogger pınar

    ben de yağmur için iyi bir şey demeye korkuyorum nazar deecek diye:))
    o ne güzel bir uyuyuş öyle. nasıl da masum oluyor ya...

     
Lilypie 2nd Birthday Ticker