23.12.06
Dedikodu sitesi
Bu gün geçen seneki öğrencilerimden birinin evindeydik. Bir kaç eski öğrencim ve anneleri vardı, hep beraber oturduk. Bu hafta baya bi dışarılardaydık, çok gezmeci olduk. Hele pazartesi günkü gezimiz çok enteresandı, oğluşumla beraber okuluma gittik. 27 tane öğrencinin içine girince, önce sesten çok korktu bizimki ama kucağıma gelince sakinleşti ve keyifle etrafını araştırmaya başladı. Dışarıya çıktığımızda uslu uslu oturup etrafını seyrettikçe herkes bayılıyor oğluşuma.

Bu günkü gezmemizde öğrencilerimin anneleriyle geçen sene yaşanan bazı olumsuzlukları konuştuk, biraz dedikodu yaptık. O zaman bana hamileyim, üzülürüm diye aksettirmemişler. Meğer beraber görev yaptığım diğer sınıfın öğretmeni benim arkamdan neler neler söylemiş. Duyunca kulaklarıma inanamadım. Çok üzüldüm cidden… Benim karşıma hiç doğru dürüst bir mesai arkadaşı çıkmayacak mı? insan hiç kimseye arkasını dönemeyecek mi ya! Nedir bu öğretmenler arsındaki çekişmenin gerekçesi? İlk kez başıma gelmiyor ama valla çok incindim bir kere daha. Bir daha hiç bir meslektaşıma güvenemiycem ben.
Ben o tatsız olaylar esnasında onun arkasından konuşanları susturuyorum "en nihayetinde o benim birlikte çalıştığım insan" diyorum o benim için neler demiş.Yazık çok yazık.

Düşündüm de acaba benim gibi yaptığı dedikoduları bloglarına yazanlar varımıdır? :) hatta sırf dedi kodu yapılan bi blog yapan :) nasıl olurdu acaba? Her gün bulunabilirmi acaba yazacak bi dedikodu. Dedikodu yazarken aklıma geldi de çok enteresan olurdu herhalde. Bence herkes okurdu bende kesin okurdum :) yorumda yapardım hehhee.

Perşembe günü 2.karma aşımızı olduk hiç ağlamadı cesur oğlum benim. Doktorumuz kilosunun da boyunun da en üst seviyede arttığını söyledi. Kilosunun fazlalığını dert ettiğimi söyledim doktorumuza. O da anne sütünün kalıcı bir kiloya sebep olmadığını anlattı, ayrıca önümüzdeki aylarda bu kadar hızlı kilo almazmış. Sevgili anneler çocukların kilo alamaması kadar alması da dert edinile biliyor maalesef gördüğünüz üzere...

Annem ve babam hacca gittiler. Annemle her gün konuşamamanın eksikliğini çok fazla hissediyorum. Onu özledim.
 
posted by Swayline at 00:39 | Permalink |


3 Comments:


  • At 23:11, Blogger pınar

    yağmuru ben de okula götürmüştüm geçen ay. ama okul çıkışı olduğu için fazla öğrenci yoktu neyse ki:)
    dedikodu her yerde var swayline. dedikodu blogu olsa gerçekten hiç konu sıkıntısı çekilmezdi:)

     
  • At 23:10, Anonymous Adsız

    insanlar bir alem...
    malesef baska isleri yok diye dusunuyor insan! yazik...
    neyse, sen uzulme sevgili sway, ama en iyisi bu tip insanlardan uzak durup, soylediklerine de kulak tikamak!
    minik yagiz insallah ateslenmemistir asidan sonra, opuyoruz onu!

     
  • At 22:29, Blogger Açık sözlü Cadı

    Oyle soylemekle olmaz
    O dedikodu yapan kimse haddini bildireceksin hattaoyle bir ders vereceksin ki bir daha dedikodu yapmaya cekinecek
    Iki yuzlu seytanlar iste

     
Lilypie 2nd Birthday Ticker