27.9.07
Artık daha iyiyiz bizi merak eden ve geçmiş olsun diyen herkese teşekkür ederiz. Misafirlerim olduğundan bir türlü başına geçemedim bilgisayarın. Eşimin anne ve babası bir haftalığına geldiler bu haftada onlar bakacak Yağız'a sonrasıda Allah kerim. Yeni bazı gelişmeler var bakıcı konusunda belki okuldan alacağım, kesinleşsin yazarım.
Bu postu sınıftan yazıyorum. Yeni eğitim öğretim yılına bu hastalık durumlarıyla birlikte başladığımız için hala tam adapte olabilmiş hissetmiyorum kendimi. Çok şeker 19 tane öğrencim var hepside birbirinden güzel ve akıllılar. Çok yaramaz olanlarıda içine kapanık olanlarıda var ama bu seneki çocukları sanki daha çok sevecekmişim gibi geliyor. Anne olunca çevrenizdeki çocuklarada bir başka gözle bakıyorsunuz. Daha çok özen gösteriyorum ve daha yumuşak olmaya çalışıyorum. Zaten pamuk gibi bir öğretmenimdir ama :P dahada yumuşadım galiba. Şu an serbest bıraktığım çocuklar sınıfın altını üstüne getirmeye başladılar bu postu burada keseyim en iyisi.
İşte onlar :)
 
posted by Swayline at 11:43 | Permalink |


3 Comments:


  • At 00:38, Blogger psychedelicpink

    Ya sanki kızlar pembe giymek zorunda, hepsine giydirmişler. Erkekler her renk giymiş. Tabii aileler de ne yapsın, başka renk bişiy satılmıo ki kızlar için :P

    Favorim kızlar bu sene ımmm seçeyim... oturanlardan sağdan 3. ayaktakilerden soldan 1. :D
    Erkekleri gözüm tutmadı. :P

    Yağız 1 numaram tabii o ayrı, öpücüklerimi iletiver ;)

     
  • At 12:47, Blogger pınar

    iyi olmanıza sevindim swayline. öğrencilerin de hepsi birbirinden tatlı. oturanlardan ortadaki maviliyi sevdim:P pembe giymemiş ne güzel:)

     
  • At 20:15, Blogger psychedelicpink

    Yaw bi de bu zıpaların çoğu kepçe :D hayırdır inş. ehehe

     
Lilypie 2nd Birthday Ticker