14.8.07
LOST oldum!

Aklım fikrim LOST oldu inanın. O kadar kötü bişiyki başka bişey düşünemiyorum. Sabah kalkar kalkmaz onu izlemek istiyorum, gece rüyalarımda görüyorum, başka izlediğim hiç bişiy ben tatmin etmiyor. Ne olucak yaaaa?!!!

Geçen perşembe kardeşimle GAMA çarşısının arka çıkışındaki bit pazarı türü bir yerden LOST dizisinin 1. sezon bölümlerinin dvd sini aldık. Öylesine ama... daha önce izlemişliğimiz yoktu, sağdan soldan duymuştuk sadece. Bide "Ekşi Sözlük"ten.

Her neyse gayet safiyane duygularla başladık izlemeye. Aman Allahım o da ne! daha ilk bölümden hastası olduk. Ama ne hasta...
Esra'yla sabaha kadar oturduk, sabaha karşı yattık. Sonra kalkıp tekrar gece yarısına kadar seyrettik. Aralarda Yağız'la ilgilenip onu doyurdum. Annannesi ve dedesi yüzünden doğru dürüst vakit geçiremiyorduk zaten oğlumla. Buda fırsat oldu. Evde izleyecek olsam bu kadar yoğun bi şekilde izleyemezdim.

1. sezon bölümlerini 2,5 günde bitirdik. Muhteşemdi...
Herkese şiddetle tavsiye ediyorum. 2. ve 3. sezon bölümlerinide aldırdım, onlarıda izlemeye başladım.
Gece rüyamda bile dizi oyuncuları arasında görüyorum kendimi. bi an önce izleyip kurtulmam lazım.
Sinan'da merak etmeye başladı bi tekrarda onunla yaparım sonra.Ankara'da olduğu kadar yoğun bir tempoda izlemiyorum burada. Malum yalnızım.

Geçen haftada Ankara'da olduğumdan bakıcıylada görüşemedim. Ne yapıcam bilmiyorum. belkide oğlumuda alıp okula giderim mecburen. :) Eminim kendisi buna çok memnun olurdu. Çocukları inanılmaz seviyor oğluş. Bir yerde bir çocuk sesi duysun hemen oraya yöneliyor. Hele etrafında koşan oynayan bilhassa çığlık atan çocuk gördümü kendini kaybediyor. Parka götürüyorum sık sık. o kadar eğleniyorki. Bir de Ankara Çayyolu'ndaki "Arkadium" alışveriş merkezinde bir oyun var. Yukardan sarkıtılmış projektörden yere bazı görüntüler yansıtılıyor, çocuklar kurulan platform üzerinde yansıtılan görüntülerdeki nesnelere ayaklarıyla bastıkça, görüntüler hareket ediyor. Yağız'ı oraya götürdük. O kadar eğlendiki. Oyundan değil elbetteki orada eğlenen diğer çocuklardan.

Blog yazamadığım dönemlerde çok meşgul olduğumu düşünüyodum. Meğerse ne çok vaktim varmış.
Çok acayip LOST oldum, kendimi bulunca yine gelirim.
 
posted by Swayline at 07:06 | Permalink |


13 Comments:


  • At 14:57, Blogger uykucu

    lostcular külübüne hoş geldin .bende dıgıturkden izliyorum 3.sezon son bölümlerinde tatildeydim meraktan ölüyorum. seriyi nerden kaça buldunuz 105 ytl idi 1 sezon yuh demiştim.tekrar tekrar bile izlenir.www.sharevi.com/lost diye bir site var tavsiye ederim..

     
  • At 00:16, Blogger Swayline

    Walla bilmiyorum nerden sardım Figen. Çok pişmanım başka dizilerin hiç anlamı yokmuş meeer.
    Çok utanarak söylüyorum korsan aldım. aslında almayacaktım hatta adamla kavga ediyoduk nerdeyse. ama çok ikna edici konuştu.
    abla desi asıl korsan onlar. bi cd'nin maliyeti kaç kuruşkide bu kadar pahalı olsun aynı diziyi ben 10 ytl satıyorum adamlar 100 ytl istiyo bunun neresi haklı kazanç dedi. Benimde ikna olasım tuttu 3 sezonuna 30 ytl verdim aldım :P

    Yarında gidip digitürk abonesi olacağım iyimi. bir bölümünü bile kaçıramam artık.

    bu arada tatil nasıl gidiyor

     
  • At 00:27, Blogger SELIN

    valola kolik olmussun sen bak simdi merak ettim bu lostu bendemi alsam acaba neyse yagizin yeni fotolarini beklyrz FILIZ

     
  • At 16:41, Blogger uykucu

    bende korsan alıcam zaten ne ayıbı adam iyi söylemiş..sen benim tatil anılarımı okumaya başlamadın mı bak 2. yazdım oku anlarsın nasılmış:(
    4. sezon şubattaymış acele etme abonelik için ama başka diziler için diyorsan kaçırma..ama biz her kanalı izleyemiyoruz vakit yok.her ay para boşa gidiyor uydu daha mantıklı..aklında olsun.

     
  • At 00:40, Blogger Age35

    Hala seyretmedim ,artık bir an önce edinmem lazım...

     
  • At 00:06, Blogger pınar

    bilal de aldı ama ben zamansızlıktan seyredemedim:)
    bakıcı işini naptın swaylin? inşallah uygun birini bulmuşsundur.
    yağızı öp benim için.

     
  • At 11:38, Blogger Swayline

    Tüm sezonlar bitsin öyle başla Pınarcım sana tavsiyem. zira adam merktan çatlar ölür.
    bulamadım bakıcı, kreşe vericem galiba.
    bu gün gidip görüşcem bi tanesiyle
    bakalım sonuçlanınca yazarım.
    yağız bi rahat vermiyo
    sonra yine yazarım.

     
  • At 19:05, Blogger EGE

    BU LOSTU PEK MERAK ETTİM VALLA.BENDE EDİNEYİM BARİ.ÖYLE GÜZEL ANLATMIŞSIN Kİ MERAK İÇİNDE KALDIM. BU ARADA YAĞIZ'IN RESİMLERİNİ İSTİYORUZ ANNESİ.
    SEVGİLER...

     
  • At 23:53, Blogger Swayline

    En kısa zamanda burda olacak resimlerimiz merak etmeyiniz efem.
    Bu arada Yağız'ı kreş e verdim
    ayrıntıları sonra yazarım.

     
  • At 00:34, Blogger Anne ve Bebisi

    Ya bi ben sevemedim su diziyi:P Esim de sevmedi:P Bir ben degilmisim:))) Iki kisiymisiz:D

     
  • At 22:52, Blogger pınar

    iyi ki doğduuunnn yaaağııızzz:))
    esranın plogunda okudum şimdi. geç oldu ama olsun idare edin artık:P
    doğum günü resimleri nerdeee?

     
  • At 15:53, Blogger uykucu

    vayy yağız bey 1 yaşınamı girmiş iyiki doğdun yağız!!!!!

     
  • At 08:33, Blogger CeRoXiMo

    Lost çılgınlığına hoş geldin. Bulaşıcı hastalık gibi. Birinin eline 1. bölümü tutuşturması yeterli. Ben se ilk sezonu 2 günde bitirmiştim.

    3. Sezon bittikten sonra çok düşünmemeye çalış. Daha 4. sezona 6 ay var :(

     
Lilypie 2nd Birthday Ticker