11.1.07
Hastayız

Evde herkes hasta...
Babamın boğazı ağrıyor, annem sürekli öksürüyor, öksürürken adeta boğuluyor. Esra'nın (söylediğine göre ) heryeri ağrıyor. Bende de dün üşüttüğüm için boğaz ağrısı başladı.

Ama en çok Yağız hasta....

Yavrumu, dün Fatih Üniversitesi hastanesine götürdük, orada akciğer filmi çekildi ve zatürre başlangıcı (pnömani)tanısı konuldu. :( O kadar çok üzgünüm ki...

Doktor 5 tane antibiyotik iğnesi ve iki şurup verdi. (Rocephin,Ventolin şurup,Asist-pediatrik-)Burnunuda sık sık temizlememi söyledi. Canım benim aşı yapılırken hiç ağlamayan yavrum iğne yapılırken o kadar çok ağladıki. Hele kan tahlili için kan verirken...

Hemşire oğlumun kanını tüplere doldururken birazını dökünce, kıpkırmızı kanı hasta yatağının üzerinde minik bir birikinti oluşturdu. Orayı öylece görünce kendimi tutamadım. Yavrum doğduğundan beri hiç bu kadar şiddetli ağlamamıştı. Ben de onunla birlikte ağladım.

Sinirlerim çok bozuldu.

Bugünse ikinci iğnesini yaptırmak için sağlık ocağına götürdük. Hemşireler iğneyi vurup vurmamakta tereddüt ettiler "bu çok ağır bir antibiyotik,hastane koşullarında vurulması gerekir" dediler. Onların yüzlerindeki ifade beni daha çok endişelendirdi.

Bir de bizim insanımız çok acayip yaaa. Bizimle aynı sırada enjeksiyon odasında yaşlı bir teyze ile amca vardı. Hemşirelerle konuşmalarımızı duyunca"nerede hasta ettin bunu?" dedi.Bende saf saf "geçmiş olsun" falan diycek diye bekliyorum. Anlattım "bayram gezmesinde üşüttü galiba" dedim. Kadın oracıkta beni azarlamaya başlamazmı! "bu kadarcık çocuğun ne işi var bayram gezmesinde, gezmeseniz olmazmı!!!" diye. Ne diyeceğimi şaşırdım kadına. Sanki ben onun hastalanacağını bilsem gezermiydim?

Sinirlerim dahada bozuldu.

Bu hastalık beni gerçekten çok sarstı oğlumu böyle gördükçe içim kavruluyor resmen dayanamıyorum.Bir yandan da düşünüyorum, ben bu kadar şeye dayanamazken çok ciddi hastalığı olan çocukların anneleri ne yapıyor?
Allah'tan onlara sabır diliyorum, yavrularınada sağlık.
İnşallah yavrum bir an önce sağlığına kavuşur.
İnşallah tüm hasta çocuklar iyileşir.
İnşallah hiç bir çocuk hastalanmaz.


 
posted by Swayline at 15:50 | Permalink |


14 Comments:


  • At 19:51, Blogger pınar

    çok çok geçmiş olsun. kıyamam ona ya. inşallah çabuk atlatır. üzülmekte haklısın ama başka insanların dediklerine hiç üzülme. herkes bişey diyor böyle durumlarda. onlara neyse sanki.
    ailece hepinize geçmiş olsun.

     
  • At 19:27, Blogger EGE

    GEÇMİŞ OLSUN YAĞIZA VE TÜM AİLESİNE.SAKIN KENDİNİZİ ÜZMEYİN LÜTFEN.ÇOCUK BUNLAR,BÖYLE BÜYÜYECEKLER.HASTA OLACAK DİYE CAM FANUS İÇİNE Mİ KOYALIM YANİ!BÖYLE KONUŞAN KİŞİLERE BENDE KIZIYORUM. TAM AKSİNE ÇOCUĞUN HER YERE GİTMESİNDEN YANAYIM.SOĞUKLADA TANIŞSIN Kİ SOĞUĞA DAYANIKLI OLABİLSİN METOBOLİZMASI.BİZ EGEYİ HER YERE GÖTÜRÜYORUZ SIKICA GİYDİRDİKTEN SONRA SORUN YOK.DOKTORLAR DA AYNI ŞEYİ SÖYLÜYOR.TERİLEMESİNE,CEYRANDA KALMAMASINA ÖZEN GÖSTERİRSEK BİRŞEY OLMAZ ALLAHIN İZNİYLE.BU ARADA BİZDE EREĞLİDE ÇALIŞTIK ŞİMDİ YALOVADA GÖREV YAPIYORUZ.TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN
    SEVGİLER (GÜLTAÇ-EGE)

     
  • At 20:45, Blogger sumuklubocek

    canim benim yaaa!!! okurken bile benim de gozlerim doldu; hic dayanamiyorum bu minnoslarin acilarina ben, onlara bisey olmasin hic.
    cok cok cok gecmis olsun, biran once atlatsin insallah Yagizcik bu hastaligi!sizin de guzel bakiminizla cok cabuk atlatacaktir insallah.
    saglikli kalin!

     
  • At 09:45, Blogger cenebaz

    Çok geçmiş olsun miniğe. Canım benim ya. İnşallah iyidir artık.

     
  • At 19:14, Blogger kiki

    Kıyamam ben size:(
    çok geçmiş olsun üzüldüm walla...
    pozitif ve güçlü olmalısın canım çünkü miniğin sana ihtiyacı var...
    tüm dualarım sizinle..iyi haberlerinizi bekliyoruz..

     
  • At 19:16, Blogger KIKI'S DESIGN

    canım yukarıdaki serifoglouf benim Kiki yani neden öle yazdı bilmiyorum ama???

     
  • At 19:56, Blogger Swayline

    :)ben de diyodum nerden bu samimiyet derken alttaki mesajı okudum anladım :))) ama beni bayaa bi güldürdün kiki

    Yağız'ı bu gün kontrole götürdüm hastalığı geçmiş çok şükür. Zaten dünden beri bayaa bi iyiydi genel durumu. Bu gün doktordan da tescillenince içimiz bayaa bi rahatladı.
    İyi dilekleriniz için hepinize teşekkürler.

     
  • At 23:49, Blogger pınar

    iyileştiniz mi diye bakmaya gelmiştim. yorumunu okuyunca sevindim. hadi geçmiş olsun.

     
  • At 02:52, Blogger sumuklubocek

    ben de kontrole gelmistim, iyilestiginize sevindim cok, gecmis olsun tekrar!

     
  • At 12:54, Blogger ciceklibahce

    Çok geçmiş olsun! Daha iyi olmanıza sevindim. Benim oğlumda bronşit (=zatüre başlangıcı) oldu daha yeni iyileşiyor. Bende doktora üşüttük mü niye oldu diye sorduğumda "yok bu tip hastalıklar üşütmeyle değil birinden bulaşarak geçer bu aralar çocuklarda çok salgın" dedi.
    O yüzden kendini suçlama seni çok iyi anlıyorum. Oğlumdan kan alınırken keşke ben hasta olsaydım benden alsalardı diye dua edip durdum içim parçalandı.
    O seni suçlayan teyze de suçlama yapmaya gelince suçlarlar hasta hasta çocukların yanına yanaşmayalım biz hastayız demeyi bilmezler! Çok kızıyorum böylelerine!!

     
  • At 21:26, Blogger Age35

    Çok çok geçmiş olsun,benim de kızım rota virüsü kaptığında bende çok yıpranmışdım...

     
  • At 16:15, Blogger uykucu

    çok geçmiş olsun .elaleme bakma sen hastalık mikroptan üşütmekle falan alakası yok.sıkı giydirip gezdiğinde bir şey olmaz ama hasta olanların yanına yaklaşmayın yeter.canım ya kan aldırmak ve iğne olmak canını yakmıştır öp benim içinde...

     
  • At 00:03, Blogger Anne ve Bebisi

    Çok geçmiş olsun:(
    Geçen gün Türkiye'den bir arkadaşımla konuşurken o da oğluna 5 penicilin veren doktordan şikayet ediyordu. Üstelik doktor kendi kızına koruma amaçlı her ay bir antibiyotik vurduğunu söylemiş! Bizim doktorlarımız maşallah antibiyotik konusunda çok cömertler:( Oysa ki kanser ile antibiyotik kullanımı arasında doğru orantı tespit edildi. Bütün yan etkileri bir yana, bir de bu var artık. Ancak maalesef Türkiye'de bol keseden dağıtıyorlar:(

     
  • At 06:48, Blogger Pratik Anne

    Cok gecmis olsun. Baskalarinin dediklerine kafayi takmayin. Herkes baskasinin isine burnunu sokmaya merakli. Herkes hasta bu kis. irili ufakli. Acil sifalar.

     
Lilypie 2nd Birthday Ticker