27.7.07
Yeni PC de ilk yazı

Eveeeetttt Saçlarını 3 numara yaptırdık Oğluşuuunnn.
Fotoğrafta da en favori oyuncağı ile oynarken görüyorsunuz.
Böyle çok yaramaz bir çocuk gibi görünüyor dimi? :)


Eski bilgisayarımdaki bir arıza ( fanı çok ses çıkarıyordu) yüzünden Yağız uyurken bilgisayarı açamıyordum. O uyanıkkende bir türlü fırsatım olmadı. Zaman zaman blogları okumak için girdim ama yorum yazacak kadar kalamadım. Neler olup bittiğini biliyorum. Şimdiki yazıyı yeni bilgisayarımda yazıyorum eskisi çalışırken eve uçak iniyor gibi ses çıkıyordu, bundaysa odadaki bir sinekten daha az ses çıkarıyor diyebilirim Maşallah. Çok güzelmiş laptop keşke daha önceden alsaymışım.

Geçen hafta Ankara'daydık Sinan'ın çok yakın bir rkadaşının nikahı vardı. Hem ona katılmak için hem de oyumuzu kullanmak için gittik. Kütüklerimizi hala buraya aldırmadığımızı utanç içerisinde itiraf ediyorum. :(
Seçim sonuçlarını otobüste gelirken televizyondan takip ettik. Bu sene ne kadar çabuk belli oldu dimi? Meğer bilgisayarlı sisteme geçilmişte ondanmış. Geçen seçimlerde sandık başkanlığı yapmıştım çok stresli bir iş bir daha asla yapmam. Oyların sayılıp ilçe seçim kuruluna teslim edilmesi gece yarısına kadar sürmüştü. Bu seçimdeyse gidip paşa paşa oyumu kullandım sonrada tıpış tıpış evime geri döndüm. Orada akşama kadar milletle muhatap olmak gereksiz bir sıkıntı.
Seçim sonuçları çok süprizliydi AKP'nin 1.parti çıkacağını hepimiz biliyorduk ama bu kadar yüksek bir oran çok şaşırttı bizide herkes gibi. Hele burada eşimin çalıştığı fabrikada herkes o kadar çok atıp tutuyorduki AKP ye biz burdan hiç oy çıkmaz sanıyorduk. Hatta onlarda öyle sanıyordu, oysa lojmanlardaki okulun (benim okulum) bir sandığından CHP ye sadece 9 oy AKP ye 147 oy çıkmış :) herkes şokta :) Oyların neredeyse %50 sini alan bir parti için "kim veriyor bunlara oy!" denmesin bence önce bir etrafa bakılsın. Yanınızdaki iki kişiden biri AKP ye oy verdi bu kadar basit.

Okulların açılmasına 1 ay kaldı Ağustos ayını Yağız için bakıcı aramakla geçireceğim. İnşallah kafama göre iyi birisini bulurum.
Öyle korknç hikayeler anlatılıyorki birisine güvenip çocuğunu bırakmak ne kadar zor. Keşke annemler burda yaşasalardı annem bakamasa bile en azından bakıcının yanında kalırdı benimde gözüm arkada kalmazdı. Bakıcı seçerken nelere dikkat etmem gerektiği konusunda deneyimi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. İnternette birsürü yazı var ama gerçek deneyimler duymalıyım.
Aslında okuluma yakın bir kreşe vermeyi düşünüyordum ama "soğuklarda, sabahın köründe çocuğu sıcak yatağından kaldırıp okula götürme" dediler banada haklılar gibi geldi o yüzden vazgeçtim.
Ama bakıcı bulamazsam mecburum. Bizde böyle büyüdük ne yapalım çalışan annenin çocuğu böyle büyüycek.
 
posted by Swayline at 08:17 | Permalink |


5 Comments:


  • At 11:19, Blogger uykucu

    benim oğlumunda aynen öyle kapakta resmi var hatta bizimki alt seleyi çıkarıp araba yaptı bir müddet içine binerek .kaç kez baktım sayfana hep aynıydı merak etmiştim!!bakıcı konusunda bende aynı fikirdeydim hiç bulaşmadım ama çok zorluk çektim iş yerimle papaz oldum eşim idare etti zor durumlarda ablama götürdüm falan 2,5 yaşında kreşe başladık kurtulduk sandık hala devam ediyor dertler, uygun kreş bulmakda zor.en iyisi bakıcıyı sen evdeyken ayarla iyice kontrol et yanlız kalıncada ani baskınlar yap, napıyor ne ediyor diye .ama iyi insanlarda yok değil kendi çocuğu gibi bakabilen .onu bulabilmek önemli kolay gelsin diyorum umarım en iyisini bulabilirsin.saçlar nefis olmuş bayağıda büyümüş yürümeye başladımı?

     
  • At 13:51, Blogger Swayline

    Evet Figencim yürümeye başladı 1 hafta oldu.
    Bende senin gibi düşündüm, ben işe başlamadan 15 gün önce başlatacağım bulduğum kişiyi böylelikle davranışlarını analiz etme fırsatım olur. Okul açıldıktan sonrada seminer önemi 15 gün sürüyor 1-2 saat gideceğiz o da eklenince 1 ay gibi bir alışma süresi sanırım yeterli olur. İşki kadın bulabileyim.

     
  • At 02:41, Anonymous Adsız

    masallah erken yurumus minik adam.Buarada isin gercekten cok zor insan gozunden bile sakindigi yavrusunu nasil biraksin.Aman dikkat et....FILIZ

     
  • At 23:27, Blogger EGE

    tekrar hoşgeldiniz.zaman ne kadar çabuk geçiyor gerçekten .yağız bebekte yürüyor demek,ne güzel,maşallah sana.
    bakıcı işini fazla kafana takma,arkadaş çevren sayesinde en kısa zamnda gönlüne göre birini bulacağına inanıyorum.
    ben yalova da yabancı olmama rağmen bulabildiğime göre:)gerçi ilk bakıcımız istediğimiz gibi değildi bu 2.bakıcımızı hepimiz çok seviyoruz.ailemizden biri gibi...
    tekrar görüşmek üzere öpüyorum

     
  • At 17:13, Blogger Kuaybe

    Merhaba.. Bir bakayım dedim kimmiş benim oğlumla aynı maceraları yaşayan bücür :))

    Ben de oğlumun saçlarını kestirme aşamasındayım,iyi oldu bu fotoğrafı görmek.. Ben kıyamıyorum ama çocuk rahatsız oluyor gibi geliyor bana..

    Yağız yürüyor demek.. Bizm de az zamanımız kaldı anlaşılan :))

    Görüşürüz..

     
Lilypie 2nd Birthday Ticker