25.3.07
Yeniden Ankara
Geçtiğimiz hafta sonu geldik. Eşimin aile büyüklerinden birinin oğlu evleniyordu. O geleceği için bizde takıldık peşine. Öncesinde de yoğun bir şekilde anneannesi ve dedesi tarafından çağırılıyorduk aslında :) Eşim şimdi siz bu ziyareti uzatırsınız diye önce götürmek istemedi ama sonra gideceğimiz gün sabah ani bir karar değişikliğiyle yola koyulduk.

Pazartesi günü oğluşumla Ankamall'a gittik oğlumun ilk büyük alışveriş merkezi deneyimi oldu. Bütün gezinti boyunca neşelimi neşeliydi ve etrafa gülücükler dağıtıyordu. Hatta gören herkes "ne kadar da güleç!" diye sevdiler gülümsediler el salladılar oğluma. O da tatlı tatlı karşılık verdi. Çok eğlenceliydi. Bisürü cici aldım oğluma.Birde artık emeklediği için piriz kapatıcı ve sivri yerleri kamufule etmeye yarayan plastik yapıştırmalardan.
Artık kendime bişey almak gelmiyor içimden nedense. Bayan giyimine yönelik mağazaların önlerinden bile geçmek istemedim. Zaten doğumdan sonra kalan kiloları henüz veremediğimden, giydikleriminde yakışmayacağını düşünüyorum. Bu kilolar gidene kadar bişiy almama kararım vardı ama cuma günü kotondan bir pantolon aldım. Ancak likralı bir pantolon, kilolarımı versemde bosbol olmayacak bişiy. Neyse diyetede başladım bu arada. Yani tam anlamıyla bir rejim değilsede dikkat ediyorum artık, abur cuburu kesmeye çalışıyorum.
Her neyse Yağız hep yaptığı gibi Ankara'ya gelince bir hastalık tutturdu tüm keyfim kaçtı. O hastalandı diye hiç bir yere çıkamadım. Cuma günü ise anladıkki hastalığın sebebi dişmiş. Evet oğlumun ilk dişi çıktı çok zor oldu bu onun için.0 Bense onun hastalıktan böyle huzursuz olduğunu sanıyordum.Canım oğlum benim. Biraz erken çıktılar aslında. Biz 9. ayda bekliyorduk ama neyse.
Cumartesi günü aslında dönecektik ama bi takım koşullar buna mani oldu bu yüzden bir hafta daha buradayım.Eşim bundan pek memnun kalmadı ama o bisi affeder. Onu çok seviyorussss.
 
posted by Swayline at 17:04 | Permalink |


6 Comments:


  • At 19:20, Blogger pınar

    yağızın ilk dişi hayırlı olsun. tam zamanında çıkarmış yağmur baya bir geç çıkardı:))

    resimlerde de pek bi şirin çıkmış maşallah.

     
  • At 09:45, Blogger cenebaz

    Allahım, bı nasıl şirin böyle ya, tam ısırımlık. Maşallah, maşallah oğluna. Nazar boncuğu takıyorsun , di mi? İlk dişi de hayırlı olsun. Kim gördü ilk dişinin çıktığını? Malum ilk gören kişi tepeden tırnağa giydirir bebeği:)

     
  • At 11:28, Blogger uykucu

    evet sende hoş geldin hep alışverişi çocuğuna yapanlar klübüne.bende mağazalardan hep hüsranla çıka çıka (malum doğum kiloları)alışverişten vaz geçmiştim uzunca bir süre, daha yeni başladım gönlümce alışverişe.aman oğluşunun boncuğunu eksik etme öyle kalabalık yerlere falanda fazla götürme (nazara taktım)hele benim önüme çıkmasın yerim valla şekeri maaşallah.

     
  • At 20:11, Blogger Anne ve Bebisi

    Çok tatlı maşallah:) Dişi de hayırlı olsun:)

     
  • At 00:04, Blogger EGE

    ne zamandır haber alamıyorduk,hoşgeldiniz bloğa diyelim.:)
    yağız beyin ilk dişi hayırlı olsun.desene artık sizide uykusuz geceler bekliyor.bu dişler tamamlanana kadar uyku problemi oluyormuş da.deneyimli anneler öyle diyoo:))

     
  • At 07:19, Blogger SELIN

    HIC SORMA DOGUMDAN SONRA DAHA BI ISTAHIM ACILDI GUYA HERGUN KARAR ALYORUM BISEY YEMICEM DIYE DAYANAMIYORUM ESKI GIYSILERIM ALTIK OLMUYO BU ARADA GERCEKTENDE HIC KENDIME BISEY ALSIM GELMIYO SELINE ALIYORUM HEP

     
Lilypie 2nd Birthday Ticker