7.9.07
İyiki doğdun bebeğim...
Aşkım,biriciğim,sevgilim,herşeyim,oğlum 1 yaşında.
Doğum günümüzden bir video.

Çok şişman çıkmışım kahretsin:/

Anneannemiz,dedemiz,teyzemiz,amcamız,babamızın iş yerinden arkadaşları,eşleri ve çocukları (iki tanesi anne karnındaydı) benim iki arkadaşım eşleri ve kızlarıyla geldi baya bi kalabalık olduk doğrusu. Yağız evimizde bu kadar kalabalık bir grubu hiç görmemeişti. O yüzden galiba şaşkın şaşkın etrafı seyretti durdu bütün gece. Gerçi her yerden sarkan süsler,balonlarda kafasını karıştırmış olabilir.

1 haftadır okullu olduk. Bakıcı bulamayınca burada bebek grubu olan bir kreşe verdim bebeğimi. Hoşçakal bi tanem deyip ayrılıyorum her sabah . Henüz hiç ağlamadı ardımdan. Nereye gittiğimi,neler olduğunu pek anladığını sanmıyorum aslında. Ama ben geri döndüğümde çığlıklar atarak bana koşması yok mu... hayatta yaşadığım en muhteşem an.

Her gün onu bıraktıktan sonra okulun merdivenlerini arkama baka baka iniyorum, en dış kapıyı kapatırkende gözlerimi silip işe gidiyorum. Onu bırakıp gitmek, onsuz bişeyler yapmak o kadar zor geliyorki. Onun gülüşünü,sesini duyuyorum sanki her an. Yavrum benim, bensiz ne yapıyorsun oralarda...


Biliyorum çok uzun zaman oldu. İstediğim sıklıkta yazamıyorum bloğumu ama Yağız çok hareketli bir çocuk oldu ve devamlı yanımda oynamak istiyor. yanında pc açıksa başka hiç birşeyle ilgilenmiyor. Uyuduğu zamanlarda da ben biraz olsun ev işi yapmaya çalışıyorum. Çok yoğunum.
 
posted by Swayline at 00:16 | Permalink |


7 Comments:


  • At 11:50, Blogger Hamarat Anne

    iyi ki dogdun Yagızcım :)
    Swayline seni de tebrik ederim, annelikte 1. yılını basarıyla tamamladıgın için :)))

    Nice mutlu yıllara..

     
  • At 15:29, Blogger uykucu

    iyiki doğmuş yağız .seni çok iyi anlıyorum bende evde oğluma bakarken 5 dakika boş vaktim yoktu,o uyusada özel işlerimi yapsam der sonrada birlikte uyuya kalırdık.yeni kreşinizde hayırlı olsun arkandan ağlamaması süpermiş,afferin yağıza..

     
  • At 15:38, Blogger pınar

    mutlu yıllaaaarrr yaaağııızzz:D
    kırmızı da pek yakışmış maşallah. kim demiş erkeklere mavi kızlara kırmızı diye:)
    ayrılmak zor işe giderken ama ya bir de arakndan ağlasaydı hiç gidemezdin o zaman. uslu uslu annesini gönderiyor ne güzel yağız.
    öpüyorum onu.

     
  • At 20:00, Blogger Age35

    Nice mutlu yıllar Yağız !(Ayrıca hiç de şişman çıkmamışsın bence =)

     
  • At 17:38, Blogger Swayline

    Teşekkür ederim Sabahnur, Başarı belgemde oğlumun gülen yüzü olsa gerek ne dersin?
    Teşekkür ederiz Figen,Pınar ve Age teyzelerimiz.
    Evet Pınarcım ya ağlasaydı ne yapardım?
    Ayrıyetten Age'ciim çok saol moral buldum valla.

     
  • At 16:44, Blogger Koyubeyaz

    Nice yasalara.... Cok sekersiniz allah nazardan saklasin. Ve kilo olayinida dert etme Yagiza bak yeter.

     
  • At 01:30, Blogger SELIN

    nice mutlu huzurlu saglikli basarili yillara yagizcim iyiki dogdun FILIZ

     
Lilypie 2nd Birthday Ticker