29.9.07
Herşey senin için.

Uzuuuun süren hastalık maceramız, dün akşam doktora gidip "artık tamamen iyileşmiş ilaçları kesin" demesi ile bitti. Çok şükür İnşallah bir daha tekrar etmez.

Kreşle ilgili yeni bir karar almamız gerekiyordu. Bu hastalık sonra sık sık düşmesi, sabahları uykusunun bölünmesinden dolayı duyduğumuz suçluluk yüzünden onu kreşten almayı çok istiyordu özellikle babası. Ben alışabileceğimizi düşünüyordum ama bu hastalık benide çok etkiledi. Sık sık hastalanacağını biliyorduk ama bu kadarına katlanamazdık.

İşte bu yüzden yeni bir ev aramaya başladık hatta bulduk ve haftaya taşınıyoruz. Taşındığımız yeni muhitte bir bakıcıyı daha kolay bulabileceğimizi düşünüyordu Sinan. Bu düşüncelerdeyken öğrencilerimden birinin o sitede oturduğunu öğrendim. Annesini çağırıp o çevrede çocuğa bakacak birilerinin olup olmdığını sormasını rica ettim. Kadın bana "elbette sorarım ama eğer güvenirseniz bende bakabilirim" dedi. Birden kulaklarıma inanamadım. Kadın cidden benim tüm dertlerimin dermanı oluverdi birden. Aklı başında, düzgün, genç, iyi konuşan, çocuk bakma tecrübesi olan, bir apartman yanımızda oturan süper birisini bulmuş oldum. Tek çocuğuda benim öğrencim. Süper değilmi.
Haftaya taşınıyoruz inşallah. Gerçi içim bir yandanda çok buruk. Şimdiki evimizi Sinan da bende çok seviyorduk. Genişliği,planı,en önemlisi mutfağı ve mutfak dolapları, zemini, herşeyiyle çok güzel yapılmış bir evdi. Her gelen çok beğeniyordu evimi. Bizde çok mutluyduk işin açığı. Bu yeni ev şimdikinin yarısı kadar bile güzel değil. Hem dar hem eski hemde bakımsız. Biraz masraf yapıcaz ama olsun diyoruz artık Yağız daha sağlıklı olucak.
İnşallah bu hanım iyi bakar oğluma da gözüm arkada kalmaz.
 
posted by Swayline at 13:50 | Permalink |


8 Comments:


  • At 22:47, Blogger pınar

    swayline yağızın iyileşmesine çok sevindim. bir daha bu kadar ağır geçirmez inşallah. yeni evinizin eskisinden kötü olması üzücü ama bakıcı işi çok iyi olmuş gerçekten.
    bornozla da çok tatlı çıkmış maşallah. böyle ayakta filan görünce kocaman göründü gözüme:P

     
  • At 18:46, Anonymous Adsız

    cok cok gecmis olsun annelik zor zanaat ....

     
  • At 12:58, Blogger Kuaybe

    Öncelikle geç kalmış bir "geçmiş olsun" diyelim.. Bir daha olmasın inşaallah..

    Yeni eviniz de hem hayırlı hem de güzel olsun.. Yapılacak düzenlemelerle içinize siner umarım..

    Yağız için çok sevindim.. Hem sana yakın olacağı hem de güvenilir birine emanet edeceğin için.. Dediğin gibi inşaallah gözün arkada kalmaz..

     
  • At 22:14, Blogger kedi

    Sevgili Swayline,meslektaşın bir deli senden bi mail bekliyor:)
    Biyo

     
  • At 05:50, Blogger sumuklubocek

    bu ne guzellik boyle!
    Yagiz bey cok tatlisiniz!

     
  • At 21:31, Blogger kedi

    Blogumu şifreledim ama tatlım ben sana davet gönderdim mi?

    Hiiiiih eğer göndermedimse çook ayıp ettim,hemen bana blogunun da adını yazarak mail at lütfen derhal göndereyim.

    Yok eğer davet gönderdimse "efferim bana",o zaman "hoşgeldinnn" diyeyim:)
    Biyo

     
  • At 21:31, Blogger kedi

    Blogumu şifreledim ama tatlım ben sana davet gönderdim mi?

    Hiiiiih eğer göndermedimse çook ayıp ettim,hemen bana blogunun da adını yazarak mail at lütfen derhal göndereyim.

    Yok eğer davet gönderdimse "efferim bana",o zaman "hoşgeldinnn" diyeyim:)
    Biyo

     
  • At 16:48, Blogger pınar

    swayline nerelerdsin?

     
Lilypie 2nd Birthday Ticker