16.1.08
Yeniden merhaba!

Yazacak,paylaşacak o kadar çok şey olmamasına rağmen bir türlü vakit ayıramadım bloga. Girdikçe arkadaşlarımın sayfalarını ziyaret ettim ama yorum falan yazacak durumum olmadı.Zaten bilgisayarın başında 1 saatten fazla oturduğumda olmadı. İnternetle alakam M.e.b nın sayfası ve elişi etkinlikleriyle ilgili sitelerle sınırlı kaldı. Herneyse bi dönüş yaptım bakalım ne adar dönebileceğim. Bu arada oğlumu büyüttüm süper sempatik,acayip hareketli ve meraklı oldu Yağız. Bütün gün peşimden ayrılmıyor mutfak tezgahına yaklaştığım zaman hemen önüme geçip beni iterek uzaklaştırıyor.

Kendi kendine oyunlar kuruyor, en sevdiği oyun ve oyuncak kendi söyleyişiyle "Aaaba" birde nerden öğrendiğini hala bilmiyorum dizlerini kırıp elinin işaret parmağını uzatarak (güya nişan alıyor) dişıı dişııı diye ateş etmesi, birde tavla ile oynamayı çok seviyor, elbette emeklemeye başladığı günden beri hala vazgeçmediği tencere kapakları, tencere kapaklarını alıp "aaannn annn düüt düüüt" demesi gerçekten eğlencelik sıpanın.


Televizyonu çok seviyor bir ara bağımlı olmasın diye televizyonu hep kapattık bir hafta açmadık, bu seferde çok agresif, sinirli ve mızmız oldu. Bizde sınırlı bir süre izletmeye karar verdik. Akşamları gece bahçesi diye bir program var TRT de onu izliyor ve çok seviyor. İşin ilginci bende çok seviyorum tam bebeklere göre bir program. Teletubbiesler e benziyor ama farklı olarak karakterlerin cinsiyetleri var.



Bu arada okula gidiyorum elbette. Çocuklarım çok tatlılar çok fazla parlak öğrenci yok bu sene hatta sınıfımda 5 tane öğrenci Psikiyatrist e gidiyor, baya hassas öğrencilerle doluyum bu sene.Bütün bunlar yetmezmiş gibi 1. sınıf öğretmenlerinden birinin ilgilenmek istemediği geri zekalı diye bana gönderilen bir kız çocuğu geldi. Çocuk geri zekalı falan değil ama anne ilgisiz buranın çingene ailelerinden biri baba bir kaç ay önce evi terkedip başka biriyle yaşamaya başlamış,anne ilaç içip intahar etmek istemiş ölememiş, çokta fakirler. içler acısı çocuk geldiğinde saçlarında da bit vardı. Tabii hemen bir kaç kişiye yayıldı bu bit. Bütün bunların sıkıntısından saçlarıma aklar düştü resmen yaaa. hergün bit kontrolü yapıyorum kendimede yaptırıyorum hatta ilk zamanlar Yağız'a yaklaşamıyordum bitlendiysem geçmesin diye. Yazık yavrum gelip sarılmak, emerek uyumak istiyor ama ben yaklaştıramıyordum ne çok ağladı ama...

Şimdilik bu kadar.
 
posted by Swayline at 02:03 | Permalink |


6 Comments:


  • At 11:32, Blogger pınar

    yağız ne kadar büyümüş kocaman olmuş maşallah ya. çok da yakışıklı olmuş üstelik. yerim ben onu. neyse hoşgeldiniz, özlettiniz kendinizi.
    sorunlu öğrencin için de çok üzüldüm. anne babaların yüzünden çocuklar mutsuz oldumu dayanamıyorum. daha küçücük yazık ona ya. sana da yazık tabi, onun derdi sana ve yağıza da yansımış. öğretmenlik, özellikle de ana sınıfı öğretmenliği çok zor.

     
  • At 16:00, Blogger uykucu

    ay canım ya bayağı büyümüş maşallah .işte tam erkek nerde yuvarlak görse araba yapıyor hemen demi benimkide hala kapaklarla oynuyor

     
  • At 17:39, Anonymous Adsız

    erkek çocukları arabaya ne kadar meraklı oluyorlar değil mi??

     
  • At 16:00, Anonymous Adsız

    gayet güzel

     
  • At 03:33, Blogger damlasakızlıkurabiyem

    merhaba.yağız çok şeker maşallah.ama araba merakı erkek çocuklara özgü değil sanırım benim 21 aylık kızım da araba delisi:)trt deki gece bahçesi programı da favorimiz.onu izlerken çığlıklar atıyoruz.sevgiler...

     
  • At 20:26, Anonymous Adsız

    yağız gerçekten çok şeker

     
Lilypie 2nd Birthday Ticker